Saturday, April 1, 2017

Jag blir författare!

Nu kan det äntligen sägas offentligt: jag ska ge ut en bok. Och inte vilken bok som helst utan en riktig rejäl kärleksroman. Jag har alltid velat skriva en mysig chicklitt med lyckligt slut och efter många turer med förlagen är det nu klart och de sista exemplaren är på väg från tryckeriet ut i butik. Pirrigt!!!

Min roman handlar om Karin, en kvinna i trettioårsåldern som söker efter kärleken på en finlandsfärja. Efter karaoken hamnar hon i ett svårt val mellan en smeksam pudeluppfödare från Örebro och en svartmuskig och spännande hallick från Skåne. Ska Karin lyckas bolla båda kärleksaffärerna parallellt eller kommer hon att tvingas välja mellan de båda beundrarna? Det är som upplagt för missförstånd och både spänning och romantik utlovas!!! <3 <3 <3

Boken heter Röda hjärtan och en kel sjuk pudel och ni kan redan nu beställa den här på Adlibris. Skynda fynda!!!

4 comments:

  1. Jag klickar inte på länken för jag kan sätta mitt huvud på att det här är ett aprilskämt :-)

    ReplyDelete
  2. Roligt att du förs skriver ett inlägg om särskrivningar och sedan har en sådan i din boktitel. ;) Bra länk!

    ReplyDelete
  3. April april, jag tror inte du skulle skriva en chick lit om du skrev en bok, ;)

    ReplyDelete
  4. kul att någon vågar sig på ett aprilskämt!

    ReplyDelete