Saturday, March 21, 2015

Bloggen fyller 2 år!

Idag för två år sedan började jag plita ner mina läsanteckningar i den här bloggen. Tänk vad tiden går.

Det bästa med bloggen är att jag kommer ihåg bättre vad jag har läst när jag skrivit ner något om det. Det känns som om läsningen är mer på allvar nu - fast samtidigt bara skoj och inte en plikt.

En annan bra sak är alla boktips som trillar in från andra bokbloggare. Väldigt praktiskt! Och kul att byta idéer med andra boknördar.

Tack lilla blogg, jag tror jag behåller dig ett tag till.

7 comments:

  1. Grattis! Det är klart att du ska behålla bloggen länge till :-)

    ReplyDelete
  2. Grattis lilla bloggen och tack för att du finns och planerar att göra det lite till!

    ReplyDelete
  3. Grattis lilla bloggen, häng i många fler år.

    ReplyDelete
  4. Hipp hipp hurra för Sannas bokhylla!

    ReplyDelete