Wednesday, October 29, 2014

Klassiker och läskiga sagor

Amazon tycks ha en ganska klar bild av mig som stofil: de här böckerna ville de "tipsa om" i senaste reklammejlet.
Härliga klassiker! Men hallå, jag läser faktiskt nya böcker också. Om jag inte missminner mig var det senaste jag beställde hem en färgglad kattdeckare och en fantasyroman om en stridsdrake.

Och så känner jag mig nästan lite stött över att Amazon har mage att tro att jag inte skulle ha läst de där historiska guldkornen än.

Nästan mer stött över det än över att de fortsätter skicka reklam trots att jag regelbundet klickar på "unsubscribe all newsletters", faktiskt.

2 comments:

  1. Du har all rätt att vara besviken på Amazon! Facebook tycker alltid jag ska köpa böcker jag precis recenserat. Konstigt ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jag har också sett det, lite puckad logik där

      Delete