Wednesday, July 10, 2013

Mina bästa tidstjuvar

Se här, mina två fritidssysselsättningar. Den ena går att lägga åt sidan och väntar alltid tålmodigt medan jag sysslar med den andra. Båda gör stora hål i min plånbok men jag kan inte tänka mig ett liv där någon av dem fattas.
Och visst är väl hon till vänster alldeles särskilt fin och den jag allra helst lägger all vaken tid på... men det är också skönt att ha de där andra att varva ner med efter en dag fylld av nosarbete, bolljakter, pälsgos och allmän uppfostran.

2 comments:

  1. Åh, så fin. Det finns ingen bättre vän än en hund. Jag saknar min snälla goldenpojke... men är glad för de vackra minnena jag har. Somrarna brukade gå i grävandets tecken... och det var svårt att kombinera vacker trädgård med stor och livlig hund (som dessutom var varm).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack! Ja, min trädgård ser också lite annorlunda ut sedan den här lilla tösen (5 månader idag!) blev del av familjen... Men å vad det är värt det!

      Delete