Friday, April 12, 2013

Hundcoachen: brats och beaucerons

Hundcoachen av Fredrik Steen är en lärorik och mycket pedagogisk bok för hundägare. Den förklarar i enkla kapitel allt från hur man tränar hunden att komma till hur man hjälper en skotträdd hund. Trots den märkligt valda framsidan (där Steen ser ut som ett arrogant Stureplansbrats, varför i hela fridens namn tog han inte istället en av de sympatiska bilderna inuti boken) är det en trevlig bok.


Nej, det här går verkligen inte... Jag kan inte hålla mig längre!

Den enda anledningen till att jag "recenserar" Hundcoachen är för att få basunera ut för mina två bloggläsare: JAG ÄR MED VALP!

Idag flyttade det här lilla pälsmonstret in hos oss. Hon heter Madame Tassa och hon är en beauceron och hon är den bästa nu levande hunden i hela världen.

No comments:

Post a Comment